Friday, September 18, 2009

Adik hantar kad raya. Ucapan dia pedih.


Related Posts by Categories



17 comments:

Hannah said...

hehe. amin, ko sitll isap rokok lagi ke? bawak2 la berenti.. adik ko pun tamo ko isap rokok lagi

asotoko said...

hahahahahhaa.. cayalah adik hang. kalau aku jumpa dia, aku nak high 5 dgn dia.hahahaha. selamat hari raya, maaf zahir dan batin

ili aqilah said...

sgt jujur lah adik kau!
bagus.

eVy-D-YaNa said...

in some sort, i do really agree with izzah~ ;P

p/s: selamat hari raya jua...maaf zahir & batin~ :)

eyf said...

hehehe~ comelnye adik abg amin~~ kem salam setuju sya ke dia~ hee... selamat hari raya juga abg amin~ mintak maag sgt2 zahir dan batin yeh~ semoga berbahagia di hari raya~ :)

chillsberry said...

terima kasih atas pesanan dan nasihat. pedih. harung je lah :)

p/s: selamat hari raya aidilfitri. maaf zahir dan batin.

Kencana21 said...

padan muka..hahahaha...
selamat hari raya boy..

angah`izza said...

HEHE...padan muka jugak!
adik yg bagus (kemsalam kt adik yg sama nm dgn angah ye)

tak sempat nk sembang pjg dgn ko ms raya kt umh ustaz aritu.ko pn cam malu2 alah je..nyampah~
**********************************
SALAM 'AIDILFITRI
Maaf Zahir & batin yer..

chillsberry said...

kencana: terima kasih nazri haha.

angah: kalau ramai aku jadi pemalu. kalau sikit, aku bleh jadi liar. joke :D

p/s: aku akan sampaikan semua salam-salam tu.
p/s/s: selamat hari raya jugak. maaf zahir dan batin :)

ilya syafeena said...

hahhahahahaha. kelakar gila!
hehe. selamat hari raya, amin. nak duit raya! kalau tak, msk api neraka.

chillsberry said...

ilya: haha kelakar :)

p/s: sejak bila ko panggil aku amin ni? aku chillsberry lah. joke :D

McFLuRry_MaNIaC said...

hee...
nice tul adk abg amin...
kalo da nk benti smoke nnt ajk2 la abg pingu skali ek abg amin...

n selamat hari raya aidilfitri...
maaf zahir dan batin...
fana xnk duit raya tp fana nk pizza...
bley abg amin?hee

chillsberry said...

fana: selamat hari raya juga :) tau..takkan lupa :)

Munirah said...

haha..aku sokong adek ko 200%!! ble nk wat open ouz?leh aku high 5 ngn adik ko..

hehe..

anak melayu said...

woah!!!adik abg amin sgt berpendirian tegas dan innocent...

chillsberry said...

moon: datang je moon. bila2 masa pun boleh ;)

kord: tegas dan innocent, tapi sisi gelap dia ko tak tengok lagi. biarlah jadi pengetahuan aku je. haha.

Tokwanden said...

Dengar cakap ibu bapa tidak nanti masuk neraka.. Perghhh! Pedih beb memamng pedih... Hiiii