Monday, July 6, 2009

Adik

Dua ke tiga hari lepas, adik dapat kad laporan. Dia tunjuk pada emak. 

Adik mula berlinangan air mata

Keputusan adik sedikit jatuh. Emak menegur mana yang perlu. Kata emak, adik banyak main sekarang.

Bila adik sedar aku mengambil gambarnya, cepat-cepat dipalingkan muka


Maaflah adik, along dapat lagi hehe

Aku hanya gelak mengekek. Entah kenapa aku suka melihat adik menangis ketika itu. Tak mengapa adik, cuba lagi. 

Usaha tidak menjanjikan kejayaan, tapi berusahalah. Kata-kata hikmah ini dipinjam dari abg Kord.

p/s: Jangan kau mintak royalti dengan aku Kord. :D

Related Posts by Categories



6 comments:

anak melayu said...

saya x mintak royalti...
saya cuma mintak dunhill sekotak.hahaaha

simah said...

terigt zaman2 aku slalu xdpt top 10 dlm kelas. haha.

:D

Nurul Haniza said...

aloh3..ciannye die nanges..

Nash said...

hoho...patut ar "mcm pernh dengar ayat tu" mase kat cafe...

to kord -> sori kord, aku lupe "minta izin" quotekan ayat2 hang time kat cafe tadi..

jom hayati pesanan seorang guru:
"kita nk berjaya kena usaha, tapi yang nk bagi berjaya bkn sebab usaha, tapi sebab kurniaNYA"

semoga kita sentiasa dirahmati dan diberkati olehNYA, insyaALLAH~

syafeenamk said...

ni mesti abang suka sakat adik ni.
kalau dah tgk dia nangis baru puas.hahaha

keyna.na'im said...

wuaaa~
jumpe blog ni..yesss ^^